Join our team ?

Are you looking for a company where you can focus on interesting projects for companies in Belgium and abroad ? Do you like teamwork, taking initiative & responsibility and working in a horizontal company structure?

Check out the detailed information about the vacancies at RENTEC or within the VALTECH Group.

No vacancy that suits you ? You can also apply spontaneously.

We currently have following vacancies :


Productieverantwoordelijke

  • Als productieverantwoordelijke leid je onze machinebouw projecten van grondstof tot afgewerkte machine. Je maakt de planning op, bereidt de taken voor, volgt op en stuurt bij waar nodig. Je ondersteunt, coacht en stuurt een team van een twintigtal enthousiaste collega's. Je bent een krak in het organiseren van processen en probeert die continu te verbeteren. Je werkt nauw samen met de afdelingen aankoop, engineering en service en rapporteert aan de CEO.
    And last but not least, je komt terecht in een warm team.

  • Profiel :
    Je behaalde minimum een bachelor diploma in een technische richting.
    Je hebt bij voorkeur al wat ervaring in een productie omgeving.
    Je combineert mensgericht leiderschap met systeem en proces gericht werken.
    Je hebt een can-do mentaliteit en blijft creatief, zelfs onder druk.
    Je speelt kort op de bal en weet als geen ander dat communiceren belangrijk is.
    Je spreekt vlot Nederlands en kan je behelpen in Engels en Frans.

  • Aanbod :
    Je krijgt voor deze zeer gevarieerde functie met talrijke technische en persoonlijke uitdagingen, een competitief salarispakket met wagen, tankkaart, hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques. Dit innovatief bedrijf combineert een ondernemende KMO-spirit met de voordelen van een grote onderneming. Hierdoor is er ruimte voor eigen initiatief, autonomie en zijn er tal van doorgroeimogelijkheden.

Download hier de volledige functiebeschrijving.

Administration officer

  • Functie : Als Administration Officer kom je terecht in een gevarieerde functie waar je jezelf kan ontplooien. Je staat nauw in contact met aankoop en rapporteert aan de CEO. Op termijn kan jouw takenpakket verder uitbreiden naar preventie, hr,... afhankelijk van jouw talenten.

    Je zorgt voor de correcte administratie rond aankoopfacturen.
    Je boekt alle kosten in.
    Je staat in contact met verschillende leveranciers.
    Je beheert het wagenpark.
    Je biedt ondersteuning aan het management team.
    Je staat in voor het onthaal en verwelkomt onze klanten en leveranciers.

  • Profiel :
    Je bent administratief nauwkeurig en werkt gestructureerd.
    Je profileert je als een stressbestendige zelfstarter die positief en ondernemend is ingesteld.
    Je kan vlot overweg met de courante Office toepassingen (Excel, Word, Outlook)...
    Daarnaast zit je vol enthousiasme om erin te vliegen !

  • Aanbod :
    Je komt terecht in een innovatief en snelgroeiend bedrijf met korte communicatielijnen en ruimte voor eigen initiatief.
    Je krijgt een gevarieerde functie waar je baas bent over je eigen agenda.
    Dit familiaal bedrijf combineert een ondernemende KMO-spirit met de voordelen van een grote onderneming.
    Een 4/5de functie is bespreekbaar.

    And last but not least, je komt terecht in een warm team.

Download hier de volledige functiebeschrijving.

HR & Administration officer

  • Functie : Als HR & Administration Officer kom je terecht in een afwisselende functie met heel wat verantwoordelijkheden. Je bent 50% verantwoordelijk voor alles wat met personeel te maken heeft, daarnaast werk je 50% ondersteunend op de aankoopafdeling.

    HR:

    Je werkt nauw samen met het sociaal secretariaat voor de loonadministratie
    Je staat in contact met onze externe partners voor de contracten, werkpostfiches,...
    Je onthaalt nieuwe collega's en bent het aanspreekpunt voor alle medewerkers.

    Administration:

    Je zorgt voor de correcte administratie rond aankoopfacturen
    Je boekt alle kosten in.

  • Profiel :
    Je bent administratief nauwkeurig en werkt gestructureerd.
    Je profileert je als een stressbestendige zelfstarter die positief en ondernemend is ingesteld.
    Je kan vlot overweg met de courante Office toepassingen (Excel, Word, Outlook)...
    Daarnaast kan je enkele jaren binnen een gelijkaardige functie voorleggen.

  • Aanbod :
    Je komt terecht in een innovatief en snelgroeiend bedrijf met korte communicatielijnen en ruimte voor eigen initiatief.
    Een uitdagende en gevarieerde functie met aangepaste arbeidsvoorwaarden.
    Dit familiaal bedrijf combineert een ondernemende KMO-spirit met de voordelen van een grote onderneming.
    Een deeltijdse functie is bespreekbaar.

Download hier de volledige functiebeschrijving

Testimonial

Interesting job

Giel joined RENTEC in September 2018 as a project engineer. After having gained some experience with the machines, he now knows them inside out.

"I was immediately attracted by the heavy duty recycling machinery we produce at RENTEC. Here I get the chance to follow these machines from design to delivery to the customer's plant. This makes my job extremely interesting.

In addition, it is nice to see how we modernize and realize the entire process with a close young team. The nice relationship with other colleagues also makes the job pleasant."

 
"The job was perfect for me, so I did not hesitate."
GIEL DECRU - PROJECT ENGINEER
  • Strong growth

  • Life-Long learning

  • Over 300
    employees